Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dom har ett hopp gjort i is avstängt men det är bara köra det gjorde jag, ingen som brydde sig. Dock hoppade jag bara langada inga snurrar eller nåt var för feg för att trixaaa i det där ishoppet hehe.fjjotizzen sa:uppdatera gärna när det börjar komma upp riktiga hopp![]()
åk till väsjö!!!TOBSVE sa:Tänkte åka dit imorgon ... MEN måste fråga, är det någon som vet vad det kostar?
svara fort fort fort, peyz
hoppet är litet, så förvänta dig inte mycketKarlssone sa:Ett litet hopp har kommit up står det på hemsidan!! Skojj som fan å leka lite på hoppas jag! Är det någon som har varit där idag och vet hur hoppet ser ut?
Som det ser ut nu så nej. Men kanske kommer om kylan håller i sig.cruxet sa:Någon som vet om det finns puckelpist i någon av backarna eller om det planeras för en?
det är ju iförsig bra att öppna en tråd, då vet folk att den har öppnat. Men även så kan det finnas folk som redan har vart där som kan berätta om hur det var därTheFibretech sa:nu må jag h8a lite men vi kan väl inte starta en tråd bara för att säga att en backe har öppnat..?
jag och några polare gjorde precis samma sak, deras liftkort är ett rent rån, så vi hajka upp och åkte på deras super dream park 5 åk sen drog vi hem till våran lilla backe istället,Perkal sa:Det var sämst. Tycker det är roligare framför datan när man åker på skit före och när alla är sämst. 1 box och en 1 rail. Kö i 20 min om man inte vill hajka upp som jag gjorde.