hammarbybacken suger!

Corken

Medlem
hammarbybacken suger!
jag var i hammarbybacken idag och dom är så jävla otrevliga, helt allmänt! en av personalen stog och ljög mig rätt upp i ansiktet om att don inte hade stängt hoppen i ca 2 timmar förra onsdagen. jag va där förra onsdagen och fick sitta i två timmar. han sa att han hade stängt hoppen i cirka tio minuter på kvällen, sen ändrade han sig till ungefär två timmar. helt DUM i huvet! sista gången jag åker till den där sophögen!
betygsätt gärna hammarbybacken från 1-10.
peace!

hammarbybacken suger!
har faktiskt hört flera som har klagat på deras personal!
har själv inte åkt där så väljer att inte säga något om den
åk till Väsjö istället säger jag, grymt skön park faktiskt och trevligt personal!

hammarbybacken suger!
Jag var där idag(orkade inte åka ända till väsjö). När jag frågade om de hade pistat hoppen idag svarade han ja, imorse. Visst, tjena, ren is i landningen och kicken var så spårig att det knappt gick att hoppa. Inrunnet var helt buckligt, och platån är typ tre meter. Som grädde på moset stänger de av parken för slalomåkning. Liftkortet var dyrt också.

Väsjöbacken for king.

hammarbybacken suger!
paffare sa:
Jag var där idag(orkade inte åka ända till väsjö). När jag frågade om de hade pistat hoppen idag svarade han ja, imorse. Visst, tjena, ren is i landningen och kicken var så spårig att det knappt gick att hoppa. Inrunnet var helt buckligt, och platån är typ tre meter. Som grädde på moset stänger de av parken för slalomåkning. Liftkortet var dyrt också.

Väsjöbacken for king.
sluta klaga, hammarby är bra bästa sthlms backen.
och sen ... säg inte att du köper liftkort? dom har inga spärrar så det är bara gå förbi typ...

hammarbybacken suger!
rasha sa:
paffare sa:

Väsjöbacken for king.
och sen ... säg inte att du köper liftkort? dom har inga spärrar så det är bara gå förbi typ...
Enligt flera personer så låter det inte som att hammarbybacken är den bästa sthlmsbacken?

hammarbybacken suger!
rasha sa:
paffare sa:

Väsjöbacken for king.
Fast det sög.. fick visa kortet innan vi ens hade fått åka upp!
Hammarbybacken är värt att åka till när dom fått upp alla rails och shapat hoppen - idag var det katastrof!!

hammarbybacken suger!
avillberg sa:
rasha sa:
paffare sa:

Väsjöbacken for king.
Hammarbybacken är värt att åka till när dom fått upp alla rails och shapat hoppen - idag var det katastrof!!
men såklart det inte var bra idag ! det är ju plus grader och regna i hammarby backen igår.... fan ni e ju ganska dumma som åker dit idag då...

hammarbybacken suger!
Flottsbro är grymt men vem pallar ta sig dit. Annars är HAmmarbybacken bäst med rätt personal hade den fått 7/10 som en local backe.

hammarbybacken suger!
rasha sa:
avillberg sa:
rasha sa:
men såklart det inte var bra idag ! det är ju plus grader och regna i hammarby backen igår.... fan ni e ju ganska dumma som åker dit idag då...
dumma och dumma, en shapening och fler rails så hade vi inte klagat!

hammarbybacken suger!
Deras pistmaskin är trasig. Därför har dom inte pistat hoppet.
Man fick tillbaka pengarna för liftkortet. Det fick vi i alla fall.
Som hoppen ser ut just nu är dom rätt dåliga. Men förra veckan var det första hoppet jätteskönt! Men lite för litet...

hammarbybacken suger!
o-dowg sa:
jag var i hammarbybacken idag och dom är så jävla otrevliga, helt allmänt! en av personalen stog och ljög mig rätt upp i ansiktet om att don inte hade stängt hoppen i ca 2 timmar förra onsdagen. jag va där förra onsdagen och fick sitta i två timmar. han sa att han hade stängt hoppen i cirka tio minuter på kvällen, sen ändrade han sig till ungefär två timmar. helt DUM i huvet! sista gången jag åker till den där sophögen!
peace!
jag är ny på freeride så klaga inte men kan någon säga hur ja kan skriva sånna här länkar ja såg denna när ja loggade in å ja behöver skriva en sån så alla kan hjälpa mig med en sak snälla säg hur man gör /tack i förhand

hammarbybacken suger!
väsjö är lätt mycke bättre än alla andra sthlmsbackar, iaf i nuläget... väsjö 3g3R!

hammarbybacken suger!
skolden sa:
o-dowg sa:
peace!
jag är ny på freeride så klaga inte men kan någon säga hur ja kan skriva sånna här länkar ja såg denna när ja loggade in å ja behöver skriva en sån så alla kan hjälpa mig med en sak snälla säg hur man gör /tack i förhand
det är inte någon länk ;) du startar bara en ny tråd och om det skrivs i den kommer den upp på start sidan ;) men pröva att söka först det mesta frågorna får svar då plus att du slipper få en massa ''finns redan besvarat i typ 100 trådar'' svar :)

hammarbybacken suger!
rasha sa:
avillberg sa:
rasha sa:
Konstigt att väsjöbacken får sina backar och hopp så bra och välpistade när det regnar där? Sluta försvara hammarbybacken bara för att du bor 100 meter från den.

hammarbybacken suger!
Väsjöbacken har denna säsong anställt en ny pistör som har 4års erfarenhet bakom spakarna som shaper i trysils park. Så ni som inte besökt oss i år gör er själva en tjänst å kom hit. Bättre än någonsin! Mackan är dessutom en sjukt slipad snowboardåkare så han tycker om att hålla parken i toppskick!

MVH// Erik -Väsjöbacken

hammarbybacken suger!
VÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKENVÄSJÖBACKEN!!!

Vrf tror du dom har jib acdemy i väsjö!??

Allt annat suger!!!!

Senast ändrad:
hammarbybacken suger!
har absolut inget imot hby då det är helt okej att shredda lite rails o sånt, sen håller jag med om att hoppen inte är det bästa men samtidigt kan man inte riktigt räkna med att dom ska ha lika bra hopp som väsjö då dom har haft en fin park(hopp) i flera år nu,
Jag skulle lätt hänga mer i väsjö än vad jag gör men bor på andra sidan stan så hby är bättre för mig..

TYCKER också.. att det är bra av hby att ha 2 hopp, inte ens väsjö har de?!
dock som sagt behöver dom bli shapade ^^

hammarbybacken suger!
h-backen har ju förfan norra europas minsta hopp! :O världens jävla snärtigaste kick! det är fan sämst. hade inte inte heller liftkort men dom frågade om det men sa att dom hade stängt parken förra gången jag hade köpt liftkort och en i personalen sa att jag kunde nyttja det någon annan dag, som stämmer, men dom vägrade ju tro mig och dom böt historia hela tiden så slutade med att jag fick åka gratis ist xP

hammarbybacken suger!
o-dowg sa:
hade inte inte heller liftkort men dom frågade om det men sa att dom hade stängt parken förra gången jag hade köpt liftkort och en i personalen sa att jag kunde nyttja det någon annan dag, som stämmer, men dom vägrade ju tro mig och dom böt historia hela tiden så slutade med att jag fick åka gratis ist xP
Nästan Strindberg-längd på den meningen... Fett med steeze!

hammarbybacken suger!
VÄSJÖBACKEN! www.vasjobacken.se
Stockholms bästa skidanläggning!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp