Hammarbybacken?

• Trådstartare Trådstartare Alexander_Runhellen
  • Start datum Start datum
A

Alexander_Runhellen

Guest
Hammarbybacken?
hellu freeride!

som ni kanske sett är det ju railjam i Hammarby i helgen med pulkatävlingar osv, men innebär detta att Hammarby backen öppnar för sässongen?

Hammarbybacken?
Ja asså de är klart att dom öppner de e ju November... Och de e sjukt kallt ute.. typ asså 1- på kvällarna! Så jävla kallt

Hammarbybacken?
nää iofs, men lixom... har dom öppnat så här tidigt förr?..
aja.. fett nice om de är som du säger mr lindhe!

Hammarbybacken?
Dom öppnar inte!
På lördag har dom bara dragit på snökannonerna tillräckligt för att köra lite railjam och pulka åkning!
Se de som reklam för hammarbybacken och skistar! Tror inte dom öppnar förräns framåt jul med rätt väderförutsättningar! Mildare väder = senare

Hammarbybacken?
haha nja dom öppnar fan inte i december aldrig. förra året öppnade florren o hammarby slutet av januari vad ja har för mej iaf

Hammarbybacken?
dom öppnar faktiskt, skistar har ju investerat mängder i hammarby i år, de e tydligen ett nytt sustem, hämtat från förra säsongen i tandås superpark, så dom kommer öppna halva backen o en liten railpark, om jag förstått all info från deras ansvarige i sthlm rätt . :)

megaskojj de kmr bli !

Hammarbybacken?
tror inte att hammarbybacken öppnar för säsongen än, fortfarande plusgrader på dan så man kan antagligen bara spruta kanonsnö på nätterna.

Hammarbybacken?
torbjorn_ohlin sa:
dom öppnar faktiskt, skistar har ju investerat mängder i hammarby i år, de e tydligen ett nytt sustem, hämtat från förra säsongen i tandås superpark, så dom kommer öppna halva backen o en liten railpark, om jag förstått all info från deras ansvarige i sthlm rätt . :)

megaskojj de kmr bli !
seriöst? eller äre bara nått gayigt påhitt du hittade på?:)

Hammarbybacken?
jag har hört att det är ett sjukt stort reningsverk under hela hammarbybacken. så alla stockholm bors bajs finns under den:) mysigt

Hammarbybacken?
ja de stämmer backen öppnar för säsongen, dom har ju införskaffat ett sådant där nytt snökanonssystem som klarar av +grader

Hammarbybacken?
jag var inte seriös dom öppnar inte än

Senast redigerad av en moderator:
Hammarbybacken?
klart dom inte öppnar, va där och kolla in railsen dom satt upp och dom har inte ens startart kanonerna har svårt att tro att dom ska öppna till helgen!

Hammarbybacken?
a de gör dom, men va där idag o kolla dom höll på o sätta upp railsen o de,
men de va helt jävla tomt i backen, fattar inte hur dom kommer hinna öppna på lörda

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp