Dont..Rullator sa:skippa små hoppen och lilla kicken och bygg ett stort hopp i slutet av säsongen
Just på toppen (krönet) lägger vi på snö varje kväll, men efter nån timme är vi nere på is igen då alla slidar första metrarna. tyvärr.isafre sa:Bara en positiv kommentar till Martin, skrev här på forumet att det blivit lite isigt här och där, åker varje onsdag och när jag kom dit nästa onsdag var det mjukt som en vacker kvinnas rumpa i backen. tack för det speciellt bra och mjukt var det ner efter svängen. Går det att få till samma mjukhet upp mot toppen? Snyggt jobbat!!
I slutet av säsongen kommer vi att bygga stora hoppat nere i Sälen backen precis som förra året!Rullator sa:skippa små hoppen och lilla kicken och bygg ett stort hopp i slutet av säsongen
Tack det värmde!J0hannas sa:Jag tycker att parken och hoppet är bra, man kan inte förvänta sig en superpark mitt inne i stan. Det här va första säsongen jag åkte i hammarby och det var definitivt över min förväntan, nu kör jag där minst två gånger i veckan. Bra jobbat!
fan vad bra härligt där!!!martin_granqvist sa:I slutet av säsongen kommer vi att bygga stora hoppat nere i Sälen backen precis som förra året!Rullator sa:skippa små hoppen och lilla kicken och bygg ett stort hopp i slutet av säsongen
Japp alla öppettider står på facebookgruppen "Hammarbybacken". Och hur kan du kalla någon för "dåre" som frivilligt gör marknadsföring för er verksamhet i Hammarbybacken genom att skapa en grupp? :o Denna person borde få ett tack istället för smutskastning.martin_granqvist sa:Notera att det är "Skistar Hammarbybacken" som gäller på Facebook och inte "Hammarbybacken" då det är nån dåre som låtsas att han jobbar där!
Hammarbybacken öppnar på måndag förövrigt!![]()
Blir några små featuresDaavidA sa:Någon som vet om parken blir öppen på måndag?
Kruxet blir att folk går in och ställer sina frågor där, istället för till personalen..I3ea sa:Japp alla öppettider står på facebookgruppen "Hammarbybacken". Och hur kan du kalla någon för "dåre" som frivilligt gör marknadsföring för er verksamhet i Hammarbybacken genom att skapa en grupp? :o Denna person borde få ett tack istället för smutskastning.martin_granqvist sa:Notera att det är "Skistar Hammarbybacken" som gäller på Facebook och inte "Hammarbybacken" då det är nån dåre som låtsas att han jobbar där!
Jo det har ju hänt. Ibland vet personen bakom gruppen "Hammarbybacken" även svaret eller tar reda på det om den inte vet och om den inte får reda på ett svar så hänvisar personen den som ställde frågan till hemsidan.ekebom sa:Kruxet blir att folk går in och ställer sina frågor där, istället för till personalen..I3ea sa:Japp alla öppettider står på facebookgruppen "Hammarbybacken". Och hur kan du kalla någon för "dåre" som frivilligt gör marknadsföring för er verksamhet i Hammarbybacken genom att skapa en grupp? :o Denna person borde få ett tack istället för smutskastning.martin_granqvist sa:Notera att det är "Skistar Hammarbybacken" som gäller på Facebook och inte "Hammarbybacken" då det är nån dåre som låtsas att han jobbar där!
bättre om vi ringar in alla skidåkare i ett nät så blir det nog bättre.hugoliino sa:Ringa in in-runnet med nät så att ingen kan åka ivägen !![]()
Den är jättebra.JL76 sa:förstår att all vara bryr sig om parken, men hur är snön i övrigt ?