Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha det undrade jag mednealsson sa:Den sjätte bilden, ska det föreställa en landning?
Vad gnäller vi om? Du måste ju hålla med om att hoppen inte är bra.Kinkad sa:sluta gnäll fan! hoppet är fett skönt, lite kort landning dock.
Ja, landningarna på hoppen är stenhårda, men på allt annat utom hoppen är det fint underlag.sevenfalk sa:Ser lite isigt ut, stämmer det?
om jag skulle hållt med om att hoppen va dåliga skulle jag väl ändå inte säga att dom va bra?volle sa:Vad gnäller vi om? Du måste ju hålla med om att hoppen inte är bra.Kinkad sa:sluta gnäll fan! hoppet är fett skönt, lite kort landning dock.
Okj hur stort?rasha sa:hoppet är bra.... det ser skit äckligt ut på bilderna men det är skönt !
runt 10mStepup sa:Okj hur stort?rasha sa:hoppet är bra.... det ser skit äckligt ut på bilderna men det är skönt !
Hoppet ser ju inte alls bättre ut i verkligheten!Trulle sa:Jag måste faktiskt säga att det är riktigt kassa bilder om det nu är du som har tagit dom. Och hoppet ser mycket skönare ut i verkligheten!
Jag ser från mitt fönster och dom gör snö varje natt!:Dalllwiz sa:bra däärrr, mkt snöööö:P^^!?
det som är roligast, tycker jag, är att dom ens försöker att göra en park...volle sa:vad är det roligaste i hammarbybackens park? Tycker ni?
Vad är det för fel på på på bilderna?, om du bara klagar så vrf tar du dig tid att skriva här?rasha sa:sluta klaga på hammarbys park ? var glada att dom fixat en park som är helt okej.
och hoppet är skönt men bilderna är hur dåliga som helst .
Jag vetparos sa:va där nyss de va en skysst park jävligt mjukt idag så de va nice