Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha wordnillen sa:simpyz, ironin kunde inte varit tydligare! :P
kretik: mindre snyggare kickar, prata så man hör eller så struntar ni i det! hej.
käften.. vafan spelar det för roll? fördomar ftw! (nej). Snälla cork9 kan du bara knipa igen om ÖJ som "höjstar" eller vad du säger, ganska jobbigt...............................................................................................cork9 sa:låt mej se... ÖJS............................
Håller med fullt ut!Dirty-T sa:käften.. vafan spelar det för roll? fördomar ftw! (nej). Snälla cork9 kan du bara knipa igen om ÖJ som "höjstar" eller vad du säger, ganska jobbigt...............................................................................................cork9 sa:låt mej se... ÖJS............................
Vaa jag tycker den va typ för stor:P bra kört men ni kan ta bort nåra likadana klipp de blir lite enformigt:Demildysholm sa:jag tror att kickern var för liten
men haha, de e ju nåt man fattar, den va för stor ja :P:P:P:PDMyhr sa:Vaa jag tycker den va typ för stor:P bra kört men ni kan ta bort nåra likadana klipp de blir lite enformigt:Demildysholm sa:jag tror att kickern var för liten