S sahlen1987 Ny medlem 2004-05-02 handplants med skidor??? #1 är det någon som kan göra handplants pipen, och i sådana fall kan denne personen hjälpa mig. varje gång jag kommer upp mot kanten känns det helt fel
är det någon som kan göra handplants pipen, och i sådana fall kan denne personen hjälpa mig. varje gång jag kommer upp mot kanten känns det helt fel
JesperH Ny medlem 2004-05-02 handplants med skidor??? #2 det ska kännas fel att planta med handen, duuh!
SalEtTI Medlem 2004-05-02 handplants med skidor??? #3 har också försökt men detär ganska svårt eftersom man åker frammlänges kan inte hjälpa dig.
FredrikB Ny medlem 2004-05-02 handplants med skidor??? #4 Kolla på klipp där dom gör handplants och kolla hur dom gör!
emil_eriksson Ny medlem 2004-05-03 handplants med skidor??? #5 måste dra lite snät up mot knaten ochsen e det bara att luta sig mop lippen och trycka till me händerna simpelt
måste dra lite snät up mot knaten ochsen e det bara att luta sig mop lippen och trycka till me händerna simpelt