Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
15 veckor är inte okej för ett par handskar med Hestras pris. I synnerhet inte en toppmodell som army leather. Det är nästan så att du borda kunna reklamera dem?erik_lagg sa:Övergav Hestra just för ett par Black Diamond. Har haft Hestra i massa år men de två senaste paren har inte hållit något bra tycker jag - army heli leather som de sista. Iofs har jag använt dem i nästan 15 veckor så det kanske inte är så dåligt ändå.

Norröna har ju dessutom ett gäng riktigt fina handskar och likaså Arcteryx....andy_999 sa:Känns som det är en djungel. ? Kan inte välja mellan 3- och 5-finger och kan inte välja modell ?
Sedan jag prövade trefingrar model vill jag inte ha något annat. Varmt och praktiskt, speciellt när en åker bräda. Dock lite besviken på Hestras kvalitet (börjar redan se slitningar i skinnet efter ca 4v) sett till priset men jag köpte mina Army lLather Heli här på Freeride i nyskick för 550kr. Börjat titta på Flylow Maine Line Glove som är en trefingers variant på Kinco. Hoppas på prisvärt och hållbart.andy_999 sa:Koll på deras nya Couloir? Någon som kör trefingrar?