Hänga med till Kläppen V.11

PNyberg

Aktiv medlem
Sha sha. Vi är tre killar som söker lite folk som vill hänga med till kläppen vecka 11 för lite fest och snö. Tanken var att 8 st härifrån (Mariestad) skulle åka iväg. Men då de flesta drog sig ur ser jag det här som den sista utvägen. Priset kommer ligga på 1500 för boende och 5 dagars liftkort (detta kan variera beroende på hur många vi blir...max7st till) Vi bor i området "mitt i pisten" i en 85m2 stor 8+2 stuga med bastu och hela kittet. 12/3-16/3

Hör av er killar som tjejer om intresset finns!

//Per,Anton, Freddan

fan vi är ett gäng som ska till sälen samma vecka... har också haft problem att få fatt i folk underligt nog... vi har dock också några plattser lediga i en 8bäddare med bastu :s

har ni koll på vad de är som gör att de är svårt att fixa folk till en skidsemester? jag kan inte fattade alltså...

Haha... Bra fråga aguila. Har inget bra svar tyvärr. Alla verkar vara panka och tråkiga just nu. Annars är det ju ruskigt billigt att åka iväg just nu!!

ja de är ju de... vi fixade ihop en stuga för 3000.- vi trode dock först de skulle vara hälften men så var de tydligen högsäsång på den stugan... men ändå 3000 för 8 man är biligt värre... om man nu bara kunde få ihop 8 man det vill säga...

men jag ska dock till kläppen v 14 så får hoppas där är någon snö kvar till mig då :)

Jo, vi fick våran för 4500 med avbokningsskydd 8+2 som sagt. Vi va 7 pers öfr 5 dagar sedan. Sen sade bara poff, och så hade fyra dragit sig ur....suck

ok.. det kan ju vara ngt :D Ska höra med dom andra vad dom säger. Tanken var att vi skulle åka till Sälen först. Men så fanns det inget boende ledigt. Så vi struntade i det. Men vad skulle det kosta då??

ja om de blir ju 3000/8 så 375.- för boendet + liftkort och eventuell skidhyra, resan dit + maten...

men som sagt det är söndag till söndag alltså den 12/3-19/3
vill ni inte vara där så länge så låt gå men vet itne om vi kan göra något åt boendekostaden...

okok..ska höra med mina medresande om vad dom säger. Det blir ju billigare än våran tänkta resa. Var ju bara ute efter parken i Kläppen så.. dessutom har dmo ju 2 rätt hyffsade praker i sälen om ja inte minns fel. Så då kan man få lite variation på det hela :D

jo de kan de ju bli...

har aldrigt sett parkerna mer än på sälens hemsida så det vet jag inget om dock :( ska däremot testa dem i sälen...

men jag ska kolla om hur det ligger till med plattserna i stugan också tills ikväll.

tjena... jag har kollat med en men vi har inte fått tag på hon som hyrt stugan så jag kan itne ge något besked än tyvärr

PNyberg, Vill du ha park, ska du bo med aguila.

Tandådalen, som nås med transportlift från Hundfjället, har just nu Sveriges bästa park.

Tandådalens liftsystem ingår på liftkortet du åker med i Hundfjället.

Transporten tar 15min, kortare om du skate:ar, eftersom hela sträckan är platt.

Lycka till med åkningen!

ja förstå de... vi får med stor säkerhet tag på henne idag...
så jag ska kunna ha besked till ikväll eller tidigt imorgon

det låter skid bra :P (kunde inte motstå att plocka fram nörden i mig).. aha
jaja
men srkiv till min gästbok istället... om d går för sig....

Tillbaka
Topp