Lediga platser Vemdalen v.11

Bohica

Aktiv medlem
Hej skidvänner

Nu är det dags för nästa tripp för säsongen, förra resan gick ju bra.
Jag söker 1-2 pers som vill åka skidor/bräda v.11 och dela på kostnaden.

Jag åker med bil från Stockholm till Vemdalen v.11 nu, om en och en halv vecka alltså.
Där finns plats för 3 pers i en billig lägenhet i Björnrike, precis intill backarna.

Viktigt att veta om vi ska komma överens:
Min prio är skidåkningen, så jag bor enkelt och billigt och sover på nätterna, därför har jag råd med flera skidresor per säsong. Jag är i backarna från liftöppning till liftstängning. Käkar god lunch i backarna, men billigt krubb hemma. Nån öl på afterskin går väl an nån gång kanske, men inget partajande hemma på rummet. Och morgonen efter står man först i liftkön. :P

Boendet är i Björnrike, men jag/vi tar såklart dagstripper till Vemdalsskalet och Klövsjö också.

Det är helt okej att åka åt varsitt håll, men det kan ju vara trevligt med sällskap i bilen, och även dela på kostnaderna för resa och boende. Kostnaden delar vi lika förstås. Men samtidigt är jag en glad skit som älskar skidåkning och har inget emot att lära känna nya vänner. Ålder och kön spelar ingen roll, så länge man respekterar varandra och syftet med resan.

Men tiden är knapp, söndag 12'e mars åker jag/vi, så det gäller att vara snabb om man vill haka på nu. Kostnad för boende + resa blir ca:1800 el 2800:-/skalle, beroende på om vi blir 2 eller 3 pers. Liftkort och egen mat tillkommer såklart. En veckas härlig skidåkning i härliga backar.

Är detta något för dig/er? Hör av er via PM omgående! :cool:

Senast ändrad:
Fortfarande öppet för intressenter. Passa på medan snön är fin nu, långa härliga backar i Vemdalen, effektivt liftsystem och lite folk i backarna = inga köer & sönderkörda pister. Kan det bli bättre? :)

Tillbaka
Topp