Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror att du måste mena 87 grader och inte 97?Ripan1997 sa:97 och mellan 0,5-1 grader är att rekommendera. Skidan har inte så stor betydelse på hur kanterna ska hängas, utan det är vilka egenskaper du söker på skidan som ska avgöra hängningen.
Ja. Heng kantene. Hvor mye avhenger av preferanse og bruk. Vi leverer skiene med 88/0,5 i år, da det gir veldig godt grep på hardt underlag, og folk foretrekker å gjøre skiene mindre aggressive heller enn omvendt.freeheelskiing sa:Tjena!
En kanske korkad fråga! När jag lärde mig hänga kanter så behövdes inga specialfilar etc. utan en fin vanlig fil som man lindade på typ 5 lagers remsa av kvällstidning på så fick man hyffsat rätt vinkel OCH man hängde bara 30-40 cm fram på skidorna... Det var inte så himla noga för vanliga dödliga utan bra om man inte ville ha helt nerviga skidor. Nu till frågan! Är det verkligen någon ide att hänga kanterna på dagens skidor med rocker??? Jag menar, tip och tail har iaf inte snökontakt då du initierar sväng...Säkert en korkad fråga men det är nog fler än jag som undrar!
Fri häl Fri själ!
Telemark