hängslen

hängslen
Finns att köpa på H&M, JC och Brothers and Sisters. Finns förmodligen även i flertalet välsorterade herrekiperingar runt om i landet.

hängslen
Nytt tips. Besök en affär som typ Beijer eller någon järnhandel. Där brukar det finnas stora och breda hängslen som är till för blåbyxor. Har sådana ibland när jag jobbar och det är nog ett par hängslen som skulle fungera utmärkt.

hängslen
Giro sa:
ThaJibber sa:
Giro sa:
gör egna...se klippet " så kläder du dig i parken" finns här på FR
man ser ju inte så jättebra hur dem ser ut:P
Lite snöre och silvertejp verkar han ha...Super nice kommer det bli:P
De är inte så svårt att göra egna. Jag har gjort mina längre me hjälp av skosnören.. Man knyter bara fast ett snöre i hängslena så knyter man den andra ändan i dom där hålen som drar skärpet egenom :)

hängslen
PontusOlsson sa:
Giro sa:
ThaJibber sa:
man ser ju inte så jättebra hur dem ser ut:P
Lite snöre och silvertejp verkar han ha...Super nice kommer det bli:P
De är inte så svårt att göra egna. Jag har gjort mina längre me hjälp av skosnören.. Man knyter bara fast ett snöre i hängslena så knyter man den andra ändan i dom där hålen som drar skärpet egenom :) (Och de har jag inte gjort pågrund av den där filmen, hade långt innan jag såg den)

hängslen
haha ja undra varför alla vill ha hängslen xD men vafan det är la bara å köpa på typ jula, biltema och sånna som säljer arbetskläder åt stora håriga män. dom brukar ju ha sånt där coolt :)

Tillbaka
Topp