Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
man ser ju inte så jättebra hur dem ser ut:PGiro sa:gör egna...se klippet " så kläder du dig i parken" finns här på FR
Lite snöre och silvertejp verkar han ha...Super nice kommer det bli:PThaJibber sa:man ser ju inte så jättebra hur dem ser ut:PGiro sa:gör egna...se klippet " så kläder du dig i parken" finns här på FR
De är inte så svårt att göra egna. Jag har gjort mina längre me hjälp av skosnören.. Man knyter bara fast ett snöre i hängslena så knyter man den andra ändan i dom där hålen som drar skärpet egenomGiro sa:Lite snöre och silvertejp verkar han ha...Super nice kommer det bli:PThaJibber sa:man ser ju inte så jättebra hur dem ser ut:PGiro sa:gör egna...se klippet " så kläder du dig i parken" finns här på FR
PontusOlsson sa:De är inte så svårt att göra egna. Jag har gjort mina längre me hjälp av skosnören.. Man knyter bara fast ett snöre i hängslena så knyter man den andra ändan i dom där hålen som drar skärpet egenomGiro sa:Lite snöre och silvertejp verkar han ha...Super nice kommer det bli:PThaJibber sa:man ser ju inte så jättebra hur dem ser ut:P(Och de har jag inte gjort pågrund av den där filmen, hade långt innan jag såg den)