R
RoFi
Guest
Hänt att någon ställt om vikten på era skidor?
I söndags när jag va o åkte skidor löste höger skida ut helt plötsligt utan speciellt högt tryck o vänster löste ut jävligt sent, hade precis lämnat liften o va på väg ner för en backe o körde på. Trodde det va så att jag hade fått för mkt snö under pjäxorna så de ej satt ordentligt, då detta va första åket efter lunch o man vart i värmestugan ett tag.
Skadade vänster knä, men kom lindrigt undan, bara en veckas vila så ska det va bra. När jag kom hem visade det sig att höger skida stod riktigt lågt o vänster riktigt högt. Och vikten ställer inte om sig själv. Jag har aldrig haft en tanke på o kolla att vikten står rätt när jag ska ta dem o åka... När de ståt lika dant i 2 år...
Så någon måste ha stått där o ändrat vikten när man va i värmestugan.
Känns bara så sjuk, hur får man ens tanken och göra det?
Skulle någon stå o fixa med skidorna vid stället skulle jag ej reagera, skulle bara tro någon fixar med sina skidor.
Hur får man ens tanken? kul o se andra skada sig?
Jag blir bara arg, kunde förstört säsongen för mig! men jag klara mig skapligt!
Har det hänt någon annan? Någon som ens hört om det tidigare, för det hade ej jag. Vet att det hänt att folk klipper bromsvajrar på cyklar, men inte att folk ställer om skidorna!
Skadade vänster knä, men kom lindrigt undan, bara en veckas vila så ska det va bra. När jag kom hem visade det sig att höger skida stod riktigt lågt o vänster riktigt högt. Och vikten ställer inte om sig själv. Jag har aldrig haft en tanke på o kolla att vikten står rätt när jag ska ta dem o åka... När de ståt lika dant i 2 år...
Så någon måste ha stått där o ändrat vikten när man va i värmestugan.
Känns bara så sjuk, hur får man ens tanken och göra det?
Skulle någon stå o fixa med skidorna vid stället skulle jag ej reagera, skulle bara tro någon fixar med sina skidor.
Hur får man ens tanken? kul o se andra skada sig?
Jag blir bara arg, kunde förstört säsongen för mig! men jag klara mig skapligt!
Har det hänt någon annan? Någon som ens hört om det tidigare, för det hade ej jag. Vet att det hänt att folk klipper bromsvajrar på cyklar, men inte att folk ställer om skidorna!