Har din hemma backe öppnat?

rasmusericson

Aktiv medlem
Hejsan! Jag är lite nyfiken på vart om i Sverige skidanlägningarna har öppnat.

Har din hemma backe öppnat eller inte?
Vilken är din hemma backe?
Om den har öppnat har den fått upp några vettiga hopp eller rails?

Vore kul om ni skriver !
peeeaaaaaace freeriderssss

ingen av mina hemma backar har öppnat. jag bor i umeå. det suger.

Min hemmabacke som nog blir Mullsjö Alpin har inte öppnat, därimot har isaberg öppnat som liggar ca. 7 mil bort.
Ganska bra för att vara Jönköping ändå;)

Senast ändrad:
Jag kan säga att Gesunaberget som jag och Jeppenator åker på har öppnat igår ! Idag satt vi upp en box och ett rail, och till nästa helg ska vi få upp ett hopp.

Våran HEMMA backe öppnade idag. Snöat mycket här.

När skidbacken här i stan öppnar vet ingen, men man kan ju hoppas att den öppnar om en vecka eller så, de sprutar för fullt.

Väsjöbacken har öppnat under helgen, dock inte långvarit när de stänger ner igen på Tisdag skulle jag tro!
Men dom har lite rails uppe och ett hyffsat hopp om man ser till årstiden i Sthlm.

min backe har öppnat. vallåsen. dom har några rails och nåt litet hopp. har inte varit där ännu och åkt.

har öppnat i strömsund:P nåra rejält fina bigjumps och railar har vi fått upp iafl med tanke på att det bara är en backe:D

Nån som vet om Södra Berget (Sundsvall) tänkte öppna snart? Börjar bli dags tycker jag..

Jajemensan.
Nolby backen (utanför Sundsvall) öpnade i Onsdags.
Kidsen har kånkat upp en box men de är väll allt i jibb väg.

nej, vallsberget (piteå) har inte öppnat än. dom har dock sprutat ganska mycket med snökanonerna så jag hoppas att den öppnar innan nyår

Tillbaka
Topp