Har du bott på Staff Hotel?

LaSofiore

Ny medlem
Är det någon här som har bott på Staff Hotel och kan berätta lite hur det är? Kontaktpersonen sa att han inte har några bilder att visa... och man vill ju inte köpa grisen i säcken!

Små rum, två olika våningar, ett gemensamt kök,gemensamma toaletter och dusch, ett jättelitet tv-rum och.. ja, det är ungefär allt.

Ett klassiskt säsongsboende helt enkelt. Ligger i Duved ca 8 km från Åre by men gratis bussar går varje timme under vintern..

Staff Hotell är kung! Förändrade min syn på kollektivboende helt och hållet!

Var dock beredd på att det INTE ser ut som på http://www.staffhotell.se/

Det är som sagt en trälada mitt ute i ingenstans. Bred variation av folk som bor där. Förra året hyrde Tott hotell övervåningen för sina anställda plus några random heroes som fick hyra in sig(undertecknad bl a). Nedervåningen delades av anställda från Tegetornet, Skistar och div caféer om jag inte missminner mig.

Så länge du fokuserar på det positiva kommer du tänka på din tid på staff hotell som back in the day!!!

ja random heroes va de absolut!

bodde på staff förra året, hejdlöst roligt! men lite segt ibland att de ligger sålångt ut.. men sugen på intriger och mycket nöje? do it!

haha vilket sämt, kalla ett kollektivboende för retards, för "hotel"

herrååå

staff e najs.. bor där nu!!! gemensamma utrymmerna e snåla.. men vi e ett gött gäng! e du nykterist bör du banga det för det e fest i stort sett varje dag:)

eken1 sa:
staff e najs.. bor där nu!!! gemensamma utrymmerna e snåla.. men vi e ett gött gäng! e du nykterist bör du banga det för det e fest i stort sett varje dag:)
Låter fett nice :D

Blir det någon skidåkning då? och isf vad för åkning :)

Jag är sugen på att dra upp i början av januari nu när man blivit av med jobbet :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp