har du en plats över i kanada?

bjorn_l

Ny medlem
tjena!

jag tänker sticka till kanada i vinter och bräda hels säsongen, men jag åker själv som det ser ut nu, så är det någon som har plats över, som har fixat boende nånstans i kanada? Jag är en kille från stockholm på 23 som inte orkar vara kvar i en blöt stad en vinter till...
jag kan tänka mig whistler, fernie eller nåt annat ställe med bra åkning...

Hör av er till mig snabbare än blixten isåfall!
min mail:
los_lallos@hotmail.com

Är det någon som har några andra bra tips om kanada så posta ett svar vetja!

ha det!
/Björn

tjo

Jag åker till whistler 30.dec och två polare ansluter 1 månad senare. Vi hittade boende på en sida som heter "piquenewsmagazine.com", där olika privatpersoner annonserade ut olika rum eller stugor för uthyrning. Väl där hittade vi en familj(?) som enbart vände sig till europeiska ungdomar där dem erbjöd rum,kök,biljardbord etc etc. Dock med förevändningen att man sköter sig, inte dricker alkohol på rummet, är tyst efter 23.00 osv. Kan låta jobbigt men priset var billigt och läget lcentralt, så för mig var det inget snack. Man får väl dricka på krogen och däcka hos andra..:)
Deras hemsida heter whistlerseaglesnestchalet.com.
Skriv ett mail och säg vad du eftersöker så hjälper dom dig säkert, dock kan deras svar dröja ett tag.

Lycka till

tjenna!...vi har en plats över i ett rum på ett vandrarhem i fernie...vi sticker på tisdag (3/12)...

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp