Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
yes exakt så är det!F_Hall sa:scott kommer fortsätta. Jeppe.. är det scott du ska på intervju för?
60st...låter bra de. ska dit den 3:e hoppas man kommer injeppenator sa:yes exakt så är det!F_Hall sa:scott kommer fortsätta. Jeppe.. är det scott du ska på intervju för?
tror det var 60 sökande till i år!
jag har inte fixat boende än, jag är inte så bra på det där att fixa saker i tid!jeppenator sa:jag kom ocksà in! syyykt taggad! kommer bli skitkul!
ses i orsa i slutet av augusti!
hur manga har styrt boende foressten?
Har du ringt dom? man måste ringa dom och prata me dom för att dom ska fixa lägenhet!jayboy sa:är det nån som har hört nått från orsabostäder än?
Ring och ligg på de lite och lämna önskemål om vart du vill bo, så gjorde jag.Giro sa:Har ej hört ifrån Orsa bostäder ännu...Anmälde faktiskt boende
Roommates och alltingLandstroem sa:järnvägsgatan är campus, jag kommer också att bo där! :D
Yep, Helt Awesome!KGlicious sa:Roommates och alltingLandstroem sa:järnvägsgatan är campus, jag kommer också att bo där! :D![]()
jag hörde att det var runt 60 sökande i år, och 30 kom in, jag upplevde det inte alltför svårt att komma in personligen, men gissar på att det kan varieraluddelarsson sa:Kommer förmodligen att söka till nästa höst. Hur var det i år? många sökande? svårt att komma in? osv...
Köp inga nya för vattenhopp!jayboy sa:Jag är otroligt talanglös i parken men nu när man ska bo vägg i vägg med det där vattenhoppet så kanske man borde passa på å höja sig en bit. Men vad behövs för det där? Är det läge att satsa med ett par nya lagg eller ska man ta med morsans gamla? Våtdräkt?
Om en vecka nu :ORajden sa:skid 11 ... ses i orsa om 2 veckor :D