freddson Medlem 2013-11-07 Har hamnat i skiten och behöver boende i Engelberg. #1 Hej. Jag har haft lite otur och blivit utan boende i vinter. Trodde jag hade ett säkert boende men det var dubbelbokat. Så jag är evigt tacksam om någon kan leda mig till en säng i Engelberg. Tack på förhand!
Hej. Jag har haft lite otur och blivit utan boende i vinter. Trodde jag hade ett säkert boende men det var dubbelbokat. Så jag är evigt tacksam om någon kan leda mig till en säng i Engelberg. Tack på förhand!
Itchy Ny medlem 2013-11-08 Har hamnat i skiten och behöver boende i Engelberg. #2 Vilken jävla timing på två trådstartar: https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=92933