Har hamnat i skiten och behöver boende i Engelberg.

freddson

Medlem
Har hamnat i skiten och behöver boende i Engelberg.
Hej.

Jag har haft lite otur och blivit utan boende i vinter. Trodde jag hade ett säkert boende men det var dubbelbokat.

Så jag är evigt tacksam om någon kan leda mig till en säng i Engelberg.

Tack på förhand!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp