Här kan du hitta: Boende och jobb säsong i Bad Gastein 15/16!

ellenhakman

Medlem
Nu börjar det närma sig vintersäsongen!

Mitt i Bad Gastein finns de tre skibummar lägenheterna: Haus Salzmann, Guesthouse Palfner och Grey Mountain Lodge.

4 platser kvar- Haus Palfner: Separata sovrum för 4 personer med eget badrum, stort vardagsrum med tv och lounge, fullt utrustat stort kök, tillgång till tvättmaskin. Ligger mitt i centrum.

Grey Mountain Lodge: Ett helt nytt boende för säsongen, renovering klar och redo för inflyttning i dec!
Första våningen: Fullt utrustat kök, stort vardagsrum, badrum med dusch och badkar och 2 sovrum för fyra personer.
Andra våningen: Sovrum för 4 och 6 personer, flera badrum med dusch.
Botten våning: Fullt utrustat kök, vardags rum.
Två riktigt stora trädgårdar två olika nivåer som är kopplade till både första och andra våningen, med plats till att t.ex. bygga kickers etc. Tvättmaskin och torktumlare är helt gratis. Ligger också nära centrum.

FULL BOKAT -Haus Salzmann: Två rum, plats för 4 sängar, nyrenoverat kök, badrum med dusch, tillgång till balkong och härlig trädgård.

Alla boenden ligger ungefär inom 5 minuters gångavstånd till huvudliften, mataffären och alla barer i centrum. Busshållplats finns precis utanför dörren och ingår i liftkortet.

Hyran för en plats i någon av dessa är 380 eu i månaden/person.

För alla tre boenden gäller även:
Wifi, vatten och el ingår i hyran.
Madrasser, täcken och kuddar finns på plats, sängkläder kan man antingen ta med sig själv eller köpa till för endast € 8.
Skidrum

Det erbjuds även jobb att städa någon dag i veckan, som är ett smidigt sätt att tjäna lite extra pengar men fortfarande ha mycket tid till åkning, after ski och allt annat roligt som finns att göra i Bad Gastein!

Hyrorna från december till mars är bindande, man kan även stanna längre om man vill det! Har du ytterligare frågor eller vill boka en plats kontakta mig via mail eller facebook:

Ellen Håkman
ellen.skibg@gmail.com
info@booking-gastein.at

12066033_400413466824273_6579130527140367781_n.jpg

Senast ändrad:
Tja!
Så taggad inför säsongen, det här låter skitbra.
Är intresserad av Grey Mountain lodge, finns platser kvar?

Hej Yoanna!
Va kul! Skicka ett mail till mig så kan vi prata vidare.
Ellen.skibg@gmail.com

Tack Fellie! Jag har svarat på det

Senast ändrad:
After many late nights and a lot off hard work, I'm proud to introduce you to the Grey Mountain Lodge!

We are nearly finished with the renovation, and will have pictures available soon. The house will be in great shape, since we have renovated all rooms and have got a whole new setup of furniture etc. Our aim is to create a good living environment for skiers with plenty of space for activities, dart boards etc.
The accommodation is in an ideal location, near the center of town where you can find everything you could wish for, but more importantly the main lift.

If you have any questions you can contact Ellen, who will help to organize your stay, email can be found above, or call me, Ronny Katsch, on +43 664 5917548. I'm happy to help and can assure you that you will enjoy your stay in Bad Gastein. Hope to see you this winter. Best regards Ronny

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp