Jag maila o fråg om jag skulle få någon film någon gång eller om jag skulle bli tvungen att åka o hämta den själv! Men dom hade tydligen lite problem med leveransen men det skulle komma i mitten på oct så vi får väll hoppas att dem kommer snart!
Kalle