Har platser i lägenhet i whistler

lisen911

Ny medlem
Hej hej.

Jag har hyrt en lägenhet i whistler, creekside (gångavstånd till gondolen), i 3 månader feb-april.Den har ett sovrum med 3 sovplatser och en bäddsoffa i vardagsrummet. Så jag behöver 2-3 roomies. Hyran är på totalt $6000CAN ~39.400kr.

Länk till lägenheten: http://www.resortac.com/listing_220.html

låter det intressant? maila mig till: lisen911@student.liu.se

//Lisa

Haha roligt. Vi hade den lägenheten på gång för någon månad sen, men vi krävde internet...(pokerspelare hehe)...
Rudis

(johru298@student.liu.se)

6000 CAD för 3 månader på totalt 4 pers?

det blir ju alltså ca 10 lök för 3 månader? stämmer det?

HAR DU MER INFO, vårt boende har skitit sig nämligen.

Säker på att den saknar internet alltså? surt, annars hade jag varit väldigt intresserad :/

hej där!
hete charlotte och är grymmt intresserad av att ditt erbjudande om det fortfarande e kvar?
jag och en tjejkompis...vi är 19 bâda tvâ vill till whistler och jag har gjort allt för att fixa bostad...
det vore verkligen perfekt, fór vi vill oxo âka dit mellan februari och may igentligen...men februari- april e oxo okej!

kan inte du maila mig till tappa_tott@hotmail.com

hoppas höras snart!

kram/charlotte

Hej.

Nu har två stycken hoppat av vilkat betyder att jag nu igen söker rumskompisar. Vi är nu två tjejer så det vore trevligt med två killar så det blir lite mixat. Gärna som känner varandra eftersom två måste dela på en 120 säng.

Boendet är från 11 feb - 30 april. och blir vid 4 pers strax under 8000 per/pers för hela vistelsen.

hör av er på mail, jag är dålig på att kolla av freeride.

//Lisa

Tillbaka
Topp