klawida Medlem 2009-01-15 Har Romme en park än? #1 Någon som varit i Romme i år och skymtat en ordentlig park, eller håller de sig fortfarande till det här med "familjetrivsel" typ eller? Finns det några planer på att i framtiden bygga en park, någon som vet?
Någon som varit i Romme i år och skymtat en ordentlig park, eller håller de sig fortfarande till det här med "familjetrivsel" typ eller? Finns det några planer på att i framtiden bygga en park, någon som vet?
Michael-G Ny medlem 2009-01-15 Har Romme en park än? #3 har hört att dom har fått upp nå rails.. polarn var där förra veckan och han sa att det sög..
A Allemaaan Guest 2009-01-15 Har Romme en park än? #4 frandfors sa: Har Romme någonsin haft en park? Klicka för att se resterande... hehe ne tror verkligen inte det... dom sa ju att dom aldrig skulle bygga för att det var farligt i någon tidning förut har jag för mig...
frandfors sa: Har Romme någonsin haft en park? Klicka för att se resterande... hehe ne tror verkligen inte det... dom sa ju att dom aldrig skulle bygga för att det var farligt i någon tidning förut har jag för mig...
thaii Ny medlem 2009-01-15 Har Romme en park än? #5 Romme har faktiskt en "JUNIOR park" med 15cm höga rails och en hopp linje med 3 små hopp!
Hnrk Aktiv medlem 2009-01-15 Har Romme en park än? #6 Park o park, men det såg ut att finnas åtminstone en linje med några hopp och några korta rails av olika utseende förra helgen
Park o park, men det såg ut att finnas åtminstone en linje med några hopp och några korta rails av olika utseende förra helgen
D D-D Ny medlem 2009-01-15 Har Romme en park än? #7 Tror det var en box där senast, även någon rail och några småhopp.