Har väsjö rails till invigningen?

Har väsjö rails till invigningen?
Fick precis tillbaka ett mail från dom efter att ja hade frågat samma fråga. svaret var att de vet dom inte ännu, det visar sig imorrn.
 
Har väsjö rails till invigningen?
haha bra koll dom verkar ha om du precis fick tillbaka ett svar 1 minut i 1 på natten och dom inte vet om dom kommer ha rails? dom öppnar ju om ca 8 timmar:P haha pajjaser
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp