Hård i byxan när jag såg Prediculous

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kristoferos

Ny medlem
Igår var jag i videobutiken och "inhandlade" Prediculous. Exakt 20.53 in i filmen började jag känna något hårt skava mot mitt lår. Jag kände efter och insåg att jag hade en myntrulle som jag tidigare hade växlat på banken.
Hur som helst började jag åter känna något hårt mot låret, nu 45.18 in i filmen. Till skillnad från förra gången pulserade detta. Det kändes som blodådror vilka bara ville ut. Jag tittade efter och insåg att jag hade min nya Gilette Fusion med vibreringsfunktion mot låret. Det jag trodde var blodådror var egentligen bara "skalet" på rakhyveln.

Slutligen avslutade jag filmen i form av att utbrista i ett stört stort jävla stön. Jag stånkade och stönade. Jag rös i hela kroppen. Äntligen hade jag kliat sönder det förbannade myggbettet.

Har något liknande hänt er när ni tittat på Prediculous? Kanske har ni känt något annat hårt skava mot låret? Kanske har något annat gjort så att ni avslutat filmen med sköna rysningar och höga stön?

Best regards,
Kristoferos

hahah... Aaa den va bra xD

Hahahaha! Fan vilken porrie XD

se ubermovie och du kommer att explodera

Senast ändrad:
jag hustla lite biatches här om dagen och vi kollade på en tung compton rulle.
dom var ju såklart inte intresserad så tillslut så, victory was mine!

Dubbel-post är en sjukdom, inte en bugg eller ett fel när man trycker två gånger.

Grejen med dubbel-post är att den är smittsam, smittorisk på säkert 90%,
freeride.se's största problem? -Nej
kommer freeride.se göra något åt detta? -Kanske
är det något som alla vill ska ändras på? -Troligtvis
Hände det mig för ett tag sen (men glömde trycka på spara för jag skulle spela bandy)? -Ja.

Senast ändrad:
You-Know-Who sa:
jag hustla lite biatches här om dagen och vi kollade på en tung compton rulle.
dom var ju såklart inte intresserad så tillslut så, victory was mine!
Möjligtvis bjöd du in några skruttiga gamla farbröder, med villkoret att dom fick ta på dig. Annat är högst osannolikt.

Jag äter frukost, lunch och middag. Något litet snask slinker ner ibland också. Inte fnask, utan snask.

Hur orkar du?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp