M
MagnusKroik
Guest
Härnösand cityjam 2010
Undrar vem som vann Härnösand cityjam i helgen? 
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
koma & 3 hjärnblödningar var det senaste jag hörde från alexs bror.Dirtbiker sa:Alex fick en blödning i huvet och ligger i respirator påväg till Umeå. där ska dom mäta tryck i huvudet osv. Det var det sista jag hörde Igår kväll.
Pray!
fyfan. hur ser det ut att bli efteråt? kommer det bli några bestående men?stompit sa:koma & 3 hjärnblödningar var det senaste jag hörde från alexs bror.Dirtbiker sa:Alex fick en blödning i huvet och ligger i respirator påväg till Umeå. där ska dom mäta tryck i huvudet osv. Det var det sista jag hörde Igår kväll.
Pray!
Grejen var att ifjol var det en missbedömning av David Ny som gjorde att det blev för lite fart, så i år byggdes det på 6 meter ungefär vilket som ni ser medförde att det blev för mycket fart pga att högst upp fäster inte snön om man inte sprutar vatten på den vilket gjorde att det bara blev is.Mxrider6 sa:Ushdå, jobbigt att höra om en sån skada! Hoppas killen kryar på sig.
På video såg det ut som killarna måste bromsa mycket i startrampen? Lite missbedömning där i konstruktionen?
vem aex är det ni snackar om? :O sjukt trisst ialf!PetterLundgren sa:läskigt att höra att det gick så illa för alex. hoppas allt blir bra! håller tummarna!
alex borgström eller nåt sånt hette han4front sa:vem aex är det ni snackar om? :O sjukt trisst ialf!PetterLundgren sa:läskigt att höra att det gick så illa för alex. hoppas allt blir bra! håller tummarna!![]()
aha okeej...hFredman sa:alex bergsten heter han
haha, killen är ju störtskön! han stompade dubbelfront dock total overshoot. hörde du något om hans axel? när jag sprang fram dit så var ju axeln helt låstDirtbiker sa:Snackade med farsan i morse åt honom, han hade vaknat inatt och det enda han fråga var om han satte volten, Skön Alex. Sedan hade han bara mummlat och somnat som jag förstod det som.
Han mår bättre idag mer en så vet jag inte. Smällen tog på vänster sida utav huvudet vilket leder till höger sida kroppen.
Det här kommer gå bra Alex!
jag har faktiskt film på kraschen och det ser inte roligt ut!! hoppas han blire helt återställde!!Dirtbiker sa:Snackade med farsan i morse åt honom, han hade vaknat inatt och det enda han fråga var om han satte volten, Skön Alex. Sedan hade han bara mummlat och somnat som jag förstod det som.
Han mår bättre idag mer en så vet jag inte. Smällen tog på vänster sida utav huvudet vilket leder till höger sida kroppen.
lägg upp den !!!!nillen sa:jag har faktiskt film på kraschen och det ser inte roligt ut!! hoppas han blire helt återställde!!Dirtbiker sa:Snackade med farsan i morse åt honom, han hade vaknat inatt och det enda han fråga var om han satte volten, Skön Alex. Sedan hade han bara mummlat och somnat som jag förstod det som.
jag ska spara på den tills jag ska släppa någon sorts mini edit från tävlingen!emildysholm sa:lägg upp den !!!!nillen sa:jag har faktiskt film på kraschen och det ser inte roligt ut!! hoppas han blire helt återställde!!Dirtbiker sa:Snackade med farsan i morse åt honom, han hade vaknat inatt och det enda han fråga var om han satte volten, Skön Alex. Sedan hade han bara mummlat och somnat som jag förstod det som.
Crystal Castles - Untrust Us är ju grym! Vet inte om den har används i någon riktig edit docknillen sa:jag ska spara på den tills jag ska släppa någon sorts mini edit från tävlingen!emildysholm sa:lägg upp den !!!!nillen sa:jag har faktiskt film på kraschen och det ser inte roligt ut!! hoppas han blire helt återställde!!
jag har bara problem att hitta en bra låt, kom med förslag så gåre snabbare!![]()
http://open.spotify.com/track/1I7dV8H242D902gR3UUhN6nillen sa:jag ska spara på den tills jag ska släppa någon sorts mini edit från tävlingen!emildysholm sa:lägg upp den !!!!nillen sa:jag har faktiskt film på kraschen och det ser inte roligt ut!! hoppas han blire helt återställde!!
jag har bara problem att hitta en bra låt, kom med förslag så gåre snabbare!![]()
http://open.spotify.com/track/5PDKiBsGEXepKsVZznqDcDnillen sa:jag ska spara på den tills jag ska släppa någon sorts mini edit från tävlingen!emildysholm sa:lägg upp den !!!!nillen sa:jag har faktiskt film på kraschen och det ser inte roligt ut!! hoppas han blire helt återställde!!