Härnösand cityjam 2010

• Trådstartare Trådstartare MagnusKroik
  • Start datum Start datum
M

MagnusKroik

Guest
Härnösand cityjam 2010
Undrar vem som vann Härnösand cityjam i helgen? :)

Senast ändrad:
Härnösand cityjam 2010
sw 10 och cork 1260 skulle jag säga men det blev ett par riktigt fina sauages 9 och olika cork variationer!!

sjukt rolig event! props till robin och lina som styrde det! :D

Härnösand cityjam 2010
Alex fick en blödning i huvet och ligger i respirator påväg till Umeå. där ska dom mäta tryck i huvudet osv. Det var det sista jag hörde Igår kväll.
Pray!

Härnösand cityjam 2010
Dirtbiker sa:
Alex fick en blödning i huvet och ligger i respirator påväg till Umeå. där ska dom mäta tryck i huvudet osv. Det var det sista jag hörde Igår kväll.
Pray!
koma & 3 hjärnblödningar var det senaste jag hörde från alexs bror.

Senast ändrad:
Härnösand cityjam 2010
Hjärnblödning innebär att ett blodkärl i hjärnan brister och betraktas som en form av stroke. Hjärnblödning skapar syreförlust i hjärnan och kan orsaka livshotande skador. Nervcellerna i hjärnan klarar sig nämligen endast en liten tid utan syre Eftersom att man endast har en viss mängd hjärnceller, så kan detta få mycket drastiska följder. Men eftersom vi inte vet vart hjärnblödningarna har uppstått så får man vänta och se. vi ber för dig alex!

Senast ändrad:
Härnösand cityjam 2010
Ushdå, jobbigt att höra om en sån skada! Hoppas killen kryar på sig.

På video såg det ut som killarna måste bromsa mycket i startrampen? Lite missbedömning där i konstruktionen?

Härnösand cityjam 2010
Mxrider6 sa:
Ushdå, jobbigt att höra om en sån skada! Hoppas killen kryar på sig.

På video såg det ut som killarna måste bromsa mycket i startrampen? Lite missbedömning där i konstruktionen?
Grejen var att ifjol var det en missbedömning av David Ny som gjorde att det blev för lite fart, så i år byggdes det på 6 meter ungefär vilket som ni ser medförde att det blev för mycket fart pga att högst upp fäster inte snön om man inte sprutar vatten på den vilket gjorde att det bara blev is.

Härnösand cityjam 2010
Snackade med farsan i morse åt honom, han hade vaknat inatt och det enda han fråga var om han satte volten, Skön Alex. Sedan hade han bara mummlat och somnat som jag förstod det som.

Han mår bättre idag mer en så vet jag inte. Smällen tog på vänster sida utav huvudet vilket leder till höger sida kroppen.
Det här kommer gå bra Alex!

Härnösand cityjam 2010
Dirtbiker sa:
Snackade med farsan i morse åt honom, han hade vaknat inatt och det enda han fråga var om han satte volten, Skön Alex. Sedan hade han bara mummlat och somnat som jag förstod det som.

Han mår bättre idag mer en så vet jag inte. Smällen tog på vänster sida utav huvudet vilket leder till höger sida kroppen.
haha, killen är ju störtskön! han stompade dubbelfront dock total overshoot. hörde du något om hans axel? när jag sprang fram dit så var ju axeln helt låst

Härnösand cityjam 2010
Dirtbiker sa:

jag har faktiskt film på kraschen och det ser inte roligt ut!! hoppas han blire helt återställde!!

Härnösand cityjam 2010
nillen sa:
Dirtbiker sa:

jag har faktiskt film på kraschen och det ser inte roligt ut!! hoppas han blire helt återställde!!
lägg upp den !!!!

Härnösand cityjam 2010
emildysholm sa:
nillen sa:
Dirtbiker sa:

lägg upp den !!!!
jag ska spara på den tills jag ska släppa någon sorts mini edit från tävlingen!
jag har bara problem att hitta en bra låt, kom med förslag så gåre snabbare! ;)

Senast ändrad:
Härnösand cityjam 2010
nillen sa:
emildysholm sa:
nillen sa:
lägg upp den !!!!
jag ska spara på den tills jag ska släppa någon sorts mini edit från tävlingen!
jag har bara problem att hitta en bra låt, kom med förslag så gåre snabbare! ;)
Crystal Castles - Untrust Us är ju grym! Vet inte om den har används i någon riktig edit dock

Härnösand cityjam 2010
Härnösand cityjam 2010
hög skaderisk iår asså.

SÅ går det när man bygger ett skidhopp för snowboarders, och när nollen är skarp som en kniv

Härnösand cityjam 2010
Härnösand cityjam 2010
Har inte hört något om axaln ännu. Ska slå i väg ett samtal snart. Du får gärna maila just det klippet till mig. givetvis lägger jag inte ut den eller visar den.
Emil-moberg@homail.com
Later

Tillbaka
Topp