Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror så med jag också. För stålkanterna va inte så bra på 07/08hampusH sa:Och dom har säkert fixat stålkanterna, dom var tydligen ingen hitt på fjolårets.
hahahahcarl_d sa:tycker förra årets tjejor gav mer valuta för pengarna, de är ju ändå två!
kanske en av anledningarna till att förra årets var dyrarecarl_d sa:tycker förra årets tjejor gav mer valuta för pengarna, de är ju ändå två!
Aspebo sa:jag har för mig, dock inte säkert, att årets är ännu lättare än förra årets superlätta skidor!!!
sen är det ju en het brunett på årets istället för två heta blondiner! bättre kan det inte bli!
Peace.
wtf är erat fel?Kinkan sa:kanske en av anledningarna till att förra årets var dyrarecarl_d sa:tycker förra årets tjejor gav mer valuta för pengarna, de är ju ändå två!![]()
are you 100% sure about that one?Hampaan sa:det är fan inte bara hannah graaf på 07/08 .. det är båda systrarna!
WördhampusH sa:hahahahcarl_d sa:tycker förra årets tjejor gav mer valuta för pengarna, de är ju ändå två!
linder sa:are you 100% sure about that one?Hampaan sa:det är fan inte bara hannah graaf på 07/08 .. det är båda systrarna!
fan va ballt :D fast det är så sjukt tråkigt av honom att ha tjejer på skidorna ... :SNiklas_Borg sa:http://www.getoutdoors.com/goblog/uploads/image2.jpglinder sa:are you 100% sure about that one?Hampaan sa:det är fan inte bara hannah graaf på 07/08 .. det är båda systrarna!
Båda systrarna!
09/10 kommer ha jons tjej som grafikfjjotizzen sa:jag tycker de är asnice att han har tjejer på skidorna, däremot att hans tjej inte blir arg på att han inte väljer henne är jag förvånad av :P eller det vet ju iofs inte jag..
Jo visst att det är deras twintips ... men det är ju lite långsökt ;Psid_motherfucker_vicious sa:tänk ett steg längre!linder sa:Lite snyggt med
"The twins you always dreamed of."
när dom inte är tvillingar :P
Jag är är 100%, jag har dom skidorna själv och de är båda systrarna!linder sa:are you 100% sure about that one?Hampaan sa:det är fan inte bara hannah graaf på 07/08 .. det är båda systrarna!
Twins kan ju också betyda en annan sak ; )linder sa:Jo visst att det är deras twintips ... men det är ju lite långsökt ;Psid_motherfucker_vicious sa:tänk ett steg längre!linder sa:Lite snyggt med
"The twins you always dreamed of."
när dom inte är tvillingar :P