Head J.O PRO

Head J.O PRO
ingen aning tyvär...

lånar denna tråd lite. Är det någon som vet vad nästa års Head Bullet 84 kommer ligga på för ca pris?

Vore schyyst om någon visste!

Head J.O PRO
Tjenare!
Menar du: aircoat hgt2 45an eller 37an? Skall jag kunna svara på din fråga måste jag veta det, då skillnaden är avsevärd.

Menar du 45an så kommer hela vikt paktetet ligga på runt: 4.56kg.
Snackar vi 37an så hamnar du på 4.509kg.

Sen om du har 08/09ans modell Triana Iglesias i grafiken) och köpta i Sverige. Så ligger vikten runt 4.653.
Är dom inte köpta i Sverige, utan importerade från Nord-Amerika blir dom lite lättare (Kanadensiska stålet innehåller inte lika hög halt Zink som det Europeiska. Vilket resulterar i lättare stålkanter).

Det har dock skett att konsumenter på den Europeiska marknaden fått Amerika tillverkade skidor.
Så skall det naturligtvis inte gå till och du skall självklart räkna med att det du köper är av Europeisk kvalité.

Head J.O PRO
Olsson92 sa:
ingen aning tyvär...

lånar denna tråd lite. Är det någon som vet vad nästa års Head Bullet 84 kommer ligga på för ca pris?

Priset är inte satt ännu.

Det lutar dock åt att en liten prishöjning kommer att ske då finanskrisen har slagit hårt, och Head behöver mera pengar.

Head J.O PRO
davidp sa:
Olsson92 sa:
ingen aning tyvär...

Priset är inte satt ännu.

Det lutar dock åt att en liten prishöjning kommer att ske då finanskrisen har slagit hårt, och Head behöver mera pengar.
tack, ok. Men vet man om priset kommer ligga nära 3000kr 5000kr eller 7000kr? Jag har nämligen ett par utan bindningar som jag tänkte sälja. va tycker du jag ska ta för dem??

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp