Head Matrix Jojo ?

D_ski90

Ny medlem
Head Matrix Jojo ?
hej !
Jag undrar vilka twintips som är bäst på marknaden just nu?
jag hade tänkt att köpa Madtrix Jojo eller e det skit? finns det nåt annat bra för inte för mkt pengar ?

tack!

Head Matrix Jojo ?
K2 fujative är min favorit och är inte så mkt dyrare än matrix jojo..Men jag tror inte att matrix jojo är skit. det är nog väldigt bra lagg så kör på dom;)

Head Matrix Jojo ?
Finns ju Rossignol Scratch pro också, ligger på ungefär samma pris som madtrix jojo.
Finns i längderna 148 och 158.

Head Matrix Jojo ?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Har inte denna fråga kommit upp LITE ofta på sistone??

Kolla gamla inlägg!

Head Matrix Jojo ?
har ett par scratch pro teen från förra året som funkar utmärkt... då va dom lite billigare än jojo å d tror ja dom e nu åxo...fick ge 3000kr för dom...

Head Matrix Jojo ?
har inte madtrix JoJo hälften trä hälften skum kärna???

så om du är 15 så kanske du skulle satsa på k2 fujative istället,,,

de är nästan samma prisklass,, bara att den skidan inte är gjord för junioreer,, den har en riktig träkärna med mera,,, du kan hju alltid gå in och kolla på k2sports.com och linka till skidsajten... ett tips bara :P

Head Matrix Jojo ?
Har köpt ett par head madtrix jojo någon som vet om de slits mkt ifall man railar lr om det inte påverkar skida?

Head Matrix Jojo ?
Hyrde några jojo för några dagar sedan och dom var grymt sköna att åka på i lössnö/offpist med de är ite så bra i pistat område ;/ men blev ändå nästan förälskade i dom.. vad ligger snitt priset på madtrix jojo utan bindningar?

Tillbaka
Topp