Hej alla skidsugna!

Kecke

Ny medlem
Hej alla skidsugna!
Är det någon som har erfarenhet av alperna i början/mitten av Oktober?
Funderar på Zermatt men någon kanske har ett bättre förslag.
// Kecke
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp