Hej hej hej hej

Hej hej hej hej
Aha :P Med Lion Alpin? ^^ Kan förresten tillägga att vi gärna tar emot råd och tips från någon som varit i st anton tidigare, skulle vara bra om man visste vad man ska akta sig för, och vad som rekommenderas osv. :)

Hej hej hej hej
Det enda som behövs är Länkarna ovanför =) åkte själv med flickvännen till Val Thorens när jag var 17. Bussen gick från Centralen, tidigt tidigt (eller var det sent sent?..kommer inte ihåg) hur lång tid det tar ned borde stå på deras sida vad jag vet, men det är väll lagom kul.. se till att du har saker att göra =)

När åker du by the way? jag är sjukt sugen på att dra iväg.

Senast ändrad:
Hej hej hej hej
Vaalea sa:
Det enda som behövs är Länkarna ovanför =) åkte själv med flickvännen till Val Thorens när jag var 17. Bussen gick från Centralen, tidigt tidigt (eller var det sent sent?..kommer inte ihåg) hur lång tid det tar ned borde stå på deras sida vad jag vet, men det är väll lagom kul.. se till att du har saker att göra =)

När åker du by the way? jag är sjukt sugen på att dra iväg.
Jag drar på fredag. :) Sjukt billig restresa, så vi kände oss tvingade! kl 04:30 avgår bussen, okristligt tidigt, men lite lidande kan man ta.

Det borde finnas ett par biljetter kvar, det fanns en hel del då vi bokade. Lita dock inte på de priser och antal platser som anges på deras hemsida, vi ringde och då sa försäljaren att det är ganska stor delay.

Hej hej hej hej
Ah okey, härligt! =) och priserna var nästan misstänkt billiga, så förstår att ni drar.
Skidabstinensen jag har nu är obeskrivlig hehe, fanns gott om biljetter kvar men får snällt hålla mig, skolstart imorgon och i feb/mars kommer jag vara borta från skolan i 5 veckor så, det passar sig inte riktigt att ta ledigt det första man gör =P

Hoppas ni har sjukt skoj, take care ; )

Hej hej hej hej
Jo, vi känner ungefär samma sak, därför lämnar vi landet! :)

Ok, jo jag kan förstå det, det kan bli svårt att motivera en halv termins frånvaro!

Det hoppas jag med ;) Du får väl dra på någon weekend i Sverige så att du kan åka av dig lite! Ha det gött.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp