Hej hej

• Trådstartare Trådstartare Magnus2007
  • Start datum Start datum
M

Magnus2007

Guest
Hej hej
Hej hej, Magnus heter jag, 32 år, bor i Luleå, har tre barn, gift, gillar skidåkning och ping-pong en gång i veckan (riktigt kul må jag säga). Kör med ett par Nordica-skidor, åker gärna på Dundret om jag tar mig dit d.v.s hehe, ibland är det är ju mycket ståhej på helgerna eftersom att jag tränar i volleyboll också, och en helg hadd bilen gått sönder men he vaju så myche att göra åt he.

Ny på forumet, öppen för nya vänner och kontakter.

Så, hejsan på er alla!

Mvh Magnus

Hej hej
Hej Hej Magnus! Trevligt att råkas, hehe! Jag är också ny här, mycket skoj! Mitt namn är Mikael, och jag diskuterar gärna ping-pong med dig någon kväll! Slå en pling vet jag!

Micke_19

Hej hej
Tack skall ni ha, nu känner jag mig verkligen varmt välkommen hehe!!
Tack detsamma Micke! Det kan vi ju ta och göra ja!

Hej hej
Nej, tyvärr så spelar jag inte fick-pingis hehe men visst! Nej nu skojjar jag för mycket hehe, är kallad "lustigkurren" bland mina kontakter men dom är ju som dom är hehe.

Hej hej
Det krävs en riktigt go gubbe för att skapa en sån här tråd. finns det nått pris på FR för årets goase gubbe? ;). Borde införas annars!

Senast ändrad:
Hej hej
Micke_19 sa:
Hej Hej Magnus! Trevligt att råkas, hehe! Jag är också ny här, mycket skoj! Mitt namn är Mikael, och jag diskuterar gärna ping-pong med dig någon kväll! Slå en pling vet jag!

Micke_19
Kul att det finns serriösa folk här på freeride..

I övrigt är du mycket varmt välkommen hit Magnus! Ha't bra!

Tillbaka
Topp