Hej jag ska köpa en longboard

HansAron

Ny medlem
Hej jag ska köpa en longboard från kahalani.se
Den longboarden jag ska köpa heter "The mummy" och det jag undra är det någon som har en sån kan la ni skriva en recension. Tack!!

MVH//Aron

Du får ju testa den innan du köper den. Bor du i sthml eller i närheten kan du ju åk in och känna på brädan.
Peace

Du Danny Ramone Jag bor i göteborgs södra skärgård så det är inte så lätt att ta sig till sthml.

hey!! The mummy ar riktigt snabbsvangd.. sjuukt kul att ha nar du vill pumpa fart, gora carva runt och fa ut mest av stadsakning.. den blir sjukt rolig i stan nar folk blir som levande koner.

ja har bara provat denna brada en gang och beter sig liknande kahalani slalombradan som ja cruisar pa for tillfallet.

En kortare brada som the mummy har manga fordelar. du hinner gora mera svangar. den vager lite sa att du kan ta den enkelt pa bussen, in i butiker, hem till mormor eller vadsomhelst..

ja har cruisat pa manga brador mellan 140cm-70cm och valjer oftast att ta min slalombrada for att ja kanner att man far ut mycket mer av akningen.

sa ja tycker att de later som ett kul val. the mummy eller kahalani spelar inte sa stor roll forutom att kahalanin a snappet lattare och gjord me kolfiber..

snaken

Snaken det låter som om den brädan är bra så jag ska nog köpa den nån gång i nästa vecka tro jag.

Tillbaka
Topp