hejsan.......vilka snowboard brädor tycker ni e bäst som kostar runt 1000-2000kr .

LANDING

Ny medlem
hejsan.......vilka snowboard brädor tycker ni e bäst som kostar runt 1000-2000kr .
jag vet att det inte finns så många bra brädor i den prisklassen men jag e ju som sagt nybörjare och jag skulle gärna vilja ha lite tips om vilken bräda som e bra till nybörjare MVH:crippa91

det finns tyvärr inga brädor i den prisklassen som håller eller är sköna nog att åka på.. ens för en nybörjare..

MEN...

kolla på Stadium; Team Sportia eller Intersport eller någon lokal sportaffär..

de brukar ha "egna" märken typ Stuf, Crazy Creak och Warp som kan ligga runt 2000:-

kolla efter Om de i så fall har fjolårets bräda så kanske du kan spara lite pengar också.. men behöver ju inte ha årets grejjer..

se till att du får rätt längd och rätt bredd på brädan... många som jobbar i sportbutiker är totalt inkompetenta och vill endast sälja grejjerna och skiter fullständigt i om du kommer att kunna åka på den eller inte...

/kalle

Du kan möjligtvis lyckas få ihop till en bräda från woody, men se till att dom kapar den i rätt längd för just dig ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp