Helgboende

Fwredh

Ny medlem
Helgboende
Vi är ett gäng som skall åka ner till Österike i mars. Vi åker ner en onsdag och hem en söndag. Vi har nu märkt att det är svårt att boka boende om det inte är en vecka lördag till lördag. Vi flyger till München och vill åka till någon ort inte allt för långt bort men är ändå flexibla. Kom med tips.

Fredrik
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp