Helly Hansen Happy Happy!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Nu fick jag mina Helly Hansens dvd, Happy Happy! beställde 4 stycken för 2 veckor sen, haha så nu har man julklapparna färdiga :P

Så jävla shyst av Helly!

jag beställde den ibörjan av oktober och fick den idag, tyckte den var skit skön jag! itne alls vad jag hade väntat mig!

Idag fick jag min och jag har precis kollat på den, den innehöll lite för mycket snowboardåkning, men den var mycket bättre än vad jag hade väntat mig :)

Nojlas -->
Dåliga? Tycker snarare att det är en bra film med tanke på att jag var tvungen att lägga ut exakt noll kronor.
Allt är relativt.

Filmern er grei nok den, det beste er Pollard-dokumentaren og sekvensen med Pollard. Filmens musikk er rett og slett elendig, da det finnes noen få lyspunkt, her igjen er det i sekvensen til Pollard: Modest Mouse-Float On ;-)

jag fick den samma dag som jag beställde den. fast jag beställde den inte från helly-hansens hemsida, jag beställde från en annan. där lovar de att man får den samma dag+att man får 3 st klistermärken med! (sjysst) det står på deras sida att de har massa filmer kvar på lager!

surfa in där!!..

Det är ju bra att du skriver vilken sida du fick din film ifrån, skulle ju vara kul att veta. Har fortfarande inte fått min film, beställde för över en månad sen.

Höjden av svensk snålhet att beställa hem flera kopior, som några ovan har gjort, och sedan klaga på filmens innehåll...
Vad hade ni förväntat er?

Nej den var inte så dålig... Men det finns andra långt mycket bättre filmer!

Big Air = Snåljåp

PS. Alla ni som prisar Happy Happy så högt har säkert aldrig sett ngn annan skidfilm...

jag fick 3 st klistermärken från den andra hemsidan (inte hellyhansen.com!)
bräädåkningen gjorde filmen lite dryg, det sjyssta var att tjejen på bräda fick 3 hopp med i sin sekvens!

Ja nu kan jag också medela att jag har 12 stycken happy happy :D beställde lite mer för ett tag sen :D

Vaddå BigAir snåljåp? jag tyckte den var skit bra ju! JESPERH: Ge till kompisar!

men e det nån som vet om frakten kostar??jag har beställt men börjar ångra mig om frakten kostar snälla svara

Jag tar tillbaks allt! HH vill ju faktiskt att så många som möjligt ska se filmen, så beställ på! Vem kan beställa flest?

den var hyffsat bra..men kan man beställa fler från samma namn och adress? är lite sugen på att göra som BigAir:p

Tillbaka
Topp