Helly Hansen survival one-piece

fjordor

Ny medlem
Jag undrar om det är någon som vet var man kan köpa Helly Hansen survival suit och vad den kostar.

Någon?

tacksam för svar

Dom säljer den på sin egen affär i stockholm mitt emot NK, kostar skjortan:P typ 7000 om jag inte minns fel, annars har jag ingen koll. men det är bara att söka runt, du får inte glömma "Google is your friend!"

haha, jo jag har försökt men min vän google har bara hänvisat till mer eller mindre skumma amerikanska sajter. tack för infon iaf!

Chansen är ju extremt liten att du hittar den på någon internetsida för halva priset eller liknande. Är det årets gröna, eller fjolårets orange alt. svarta du är ute efter?

Hur ser årets survivalserie ut?
Förra årets orangea var ju rätt snygg!

Tja... letar efter något ställe som man kan handla den utan att behöva typ betala massor av dollars i frakt, priset behöver inte vara halva priset. kanske finns i tyskland eller dylikt. någon som har någon idé? för den verkar onekligen inte finnas på någon svensk webshop.

jag letar nog mest efter den orangea, gillar att det skulle se ut som om man just kastats ut från "dödlig fångst" på discovery chanel! =)

Senast ändrad:
Hade ju funkat asbra på stureplan!

Jag klämde lite på den förra året. Tyckte nog att den kändes lite väl "krallig" för att åka i. Har du testat den?

Antar att den är tillverkad för skidåkning men den ser ju verkligen ut som en survival suit...

Någon som testat den på riktigt?

Tillbaka
Topp