Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Frågan är var man hittar en Helly Hansen - Coretex (gul)....! Vill så jävla gärna ha en! finns den att neställa någonstans? eller i nån affär? jag åker hur långt som helst! :P
Kolla HH:s hemsida efter den svenska generalagenten eller maila till grannlandet och fråga dem direkt, någon av dessa borde veta vilka butiker somköpt in judt din jacka.
GustafoSkimaster88>> HH är billiga för att vara "märke" sånt som snåla halvrika farsor älskar
jag menar, Intersport kanske inte köper in det "mer ovanliga" utan kanske mer basic grejer. jag söker ett par sjyssta, inte alltför dyra täckbrallor. som både är snygga och bra. gick in på helly hansens hemsida och såg att dom hade en serie som heter "substance". den ska tydligen vara anpassad lite mer för jibbare. någon som vet vart man kan hitta sånt?
kolla på stadium, jag inhandlade en HH-jacka där i förrgår, och stadium blir allt mer "jibb" anpassat eftersom trenden är på väg däråt... tyvärr. lycka till!
Kult å se at svenskene vil ha norsk kvalitet
Selv kjøper jeg Peak og Haglöfs, hehe
Finn forhandlere i Sverige på hjemmesiden deres: http://www.hellyhansen.com/
Eller kom til Norge å kjøp...