Help please ! ?

Help please ! ?
har ett par sos braller strl 54 å jackan xl men de är målarfärgfärg på den

byxor : lime/äppelgrön

jacka : brun med oranga skvätt av målarfärg :P
du kan ju annars bara fö köpa byxorna för 400

nypris

jacka : 3500

byxor:600
använda en säsong
 
Help please ! ?
Vad sägs om ett brunt Oxbowställ, fint skick strl L (mycket stor large).
Eller kanske en grön/brun Oxbowjacka i "tweed" också strl L men ännu större.
Eller ett ställ med ljusgröna byxor och vit/två nyanser av grönt jacka.
 
Help please ! ?
att du lyckas skriva FETTA med stora bokstäver gör bara att man tror att du skriker det, och det blir då ett könsord. jag menar inget illa, men det är helt sjukt vad folk stavar galet här.

du kan få köpa mina brallor i grått/gult L billigt. men bara om du stavar rätt ;)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp