Hemma snickad BOX/ Bilder.

Manndel

Ny medlem
Har byggt en box med några polare, resultatet blev kannon !

Vi andvände oss av tjocka "plankor" och nått trä golv som hade blivit över efter en renovering. och lite sprej ifrån highlights.

Som ni ser på bilden så har vi skruvat fast golvet men vi har borrat ner ca 5mm så att skruv huvudet inte sticker upp.

JÄVLIGT SKYST GLIIID !

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

// Niclas

Senast ändrad:
Ser mysig ut..
ska ni göra lite improvments så måla den lite snyggare (kanske inte världens syggaste rail att ha me på sina jibbilder).. när kan man komma o prova?

Ser ju ut som ett konstverk. säker på att du inte snott den från nåt galleri i stan?

Men på bild 5. sticker det upp nånting där? kan ju finnas risk att du fastnar?

Ser lite kort ut men tröttnar du kan du ju bara sätta öron på den och ställa upp den som en rondellhund.

man måste ju ha en snickar far lr ta med stora plånboken till en bygghandel för att få så nice virke
ser fet shoen ut

det sticker inte upp utan det är ett hål för skrivhuvudet. jag har dragit skidan, och åkt över den med hjälp utav kompisar som dragit mig ...

rondellhund:P de är mode nu xD

Hundöronen va ingen dum idee, skulle nog kunna bli mer streetjibbig av att den ser ut som en rondellhund.. då kan man faktist påstå att man bara "hittade" detta "naturliga" objekt i sin hemstad o bestämde sig för att köra nåt trick på de, som en random ledstång eller så ju.. känns inte så uppstyrt då!

Senast ändrad:
hur gör man så ? ja vill ha de där uppe så slipper alla trycka.. men är de ok på denna sida eller tar de för mycket plats ?

jag har byggt en box hemma hos mig den är ungefär 6 meter lång eller 5 men ja har byggt den i flera delar men den är grymt bra att åka på man känner inte jacken heller

Har också byggt en box i ungefär samma längd som eran med ungefär samma material, vi byggde dock en till exakt likadan för att den var för kort! ni kommer inte hinna gö många feta tricks på den.. snygg annars! Den som vi byggde kan ses på mina bilder!

IMG_5804.jpg

ska bygga dom högre, har köpt virke men inte haft tid. Kan fixa fler bilder om nån undrar om konstruktionen, men dom är sjukt lätta att bygga. Och det är mitt gamla parkett golv som står för ovandelen.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp