Hemsedal 2tjejer (v.12-18?)

Soffan89

Ny medlem
Tjena allihopa!
Vi är två tjejr som är sugna på en sista skidresa för säsongen. Då tänkte vi oss en liten weekend i hemsedal nu efter påsk. Men ni som har varit uppe och åkt i norge under sensäsongen, Hur brukar snön vara, stor risk för sorbet osv?
Sen är vi ute efter festen såklart också! hur är utelivet där uppe nu under de sista helgerna för säsongen? ska man satsa på avslutningshelgen (hört att den ska va riktigt bra) men med risk för att åkningen kanske blir lite värre?

Sen är vi ju bara två stycken, så de skulle vara billigare att åka upp 4 eller fler, och definitivt mycket roligare! ;) Vi tänkte ta buss upp med alternativt resdax men om vi kan fylla en bil så skulle de vara ett alternativ. En av oss har körkort iaf, men det är ju på egen risk, hehe ;)

I vilket fall e vi två glada, afterski- och snösugna tjejer från Lund på 19år.
Hör av er vid intresse eller om ni har några smarta svar på våra frågor! ;D
/sofia & linn

Äntligen!
Har letat skidsuget folk alldeles för länge.
Inte lätt o fixa boende för 1 pers vill jag lova, har vart i Hemsedal 2 ggr förrut och känns som det e party där i stror sett hela tiden. Spec nu över påsk är det sjukt mkt folk, och massa bara snö för tillfället med!
Hoppas ni inte e fega för o bo med en kille, kan sova i skidboden om det skulle behövas!
E bara så sjukt sugen på att åka skidor o köra lite pjäxdans på afterskin!
Skriv så fort ni kan ifall det låter okej, ju snabbare jag kommer från gbg desto bättre :)

Ha det bra!

jag vill åka, så snart som möjlligt! kom 40 cm häromdagen, så om det är nån som vill åka och hitta ett billigt boende och åka mycket skidor, så hör av er!

Heeej alla, ahh fan va illa, de sket sig ju pga slutprov med mera dessvärre :( får köra en säsong nästa år ist där ;D

Tillbaka
Topp