Pontass Ny medlem 2005-11-14 Hemsedal på kickoffen #1 tja! är det någon mer som ska upp till hemsedal på kickoffen, och som jag börjar bli LITE orolig över snön som inte kommer?
tja! är det någon mer som ska upp till hemsedal på kickoffen, och som jag börjar bli LITE orolig över snön som inte kommer?
S stockhaus Medlem 2005-11-15 Hemsedal på kickoffen #2 wow, ännu en boråsare som ska upp Känns som om det blir lite vbg över det, haha..jodå, snön kommer..*hoppas jag*
wow, ännu en boråsare som ska upp Känns som om det blir lite vbg över det, haha..jodå, snön kommer..*hoppas jag*
Jonny_S Ny medlem 2005-11-15 Hemsedal på kickoffen #3 Snön kommer idag!! Se Hemsedals hemsida för en ganska hoppfull väderprognos.
AnnSvensa Ny medlem 2005-11-15 Hemsedal på kickoffen #4 Kan meddela att det har kommit snø hær i hemsedal idag,så vi hoppas på att kunna øppna den 25 november.
Kan meddela att det har kommit snø hær i hemsedal idag,så vi hoppas på att kunna øppna den 25 november.
J JS86 Ny medlem 2005-11-15 Hemsedal på kickoffen #5 Nu börjar det juh tom. bli kallt i sthlm så snart kommer snön :D UNDERBART!
Pontass Ny medlem 2005-11-19 Hemsedal på kickoffen #6 Jo, det är en hel del Boråsare som åker upp på kicken... Nu är dt ju kallt i hemsedal! men 3 cm snö!! det är skandal!!
Jo, det är en hel del Boråsare som åker upp på kicken... Nu är dt ju kallt i hemsedal! men 3 cm snö!! det är skandal!!