Hemsedal..

Hemsedal..
dom har ca. 60 cm snö och hela parken är inte öppen. kolla deras sajt via skistar.com och klicka på hemsedal. annars är hemsedal jävligt bra, parken är den mest välshapade jag sett och offpisten är inte fel hell, mycket fin skogsåkning

Hemsedal..
var i hemsedal v1..
dom höll på å jobbade för fullt med parken å det såg ut att bli bra med både höjd osv...

Off pist finns det ju endel om man åker upp till Hammarten och tar till vänster. ju mer till vänster man tar ju mer off.. helst ska man åka ner på baksidan och gå upp på nästa berg! där kan man välja att åka ner på samma sida man gick upp(kort men brant åk i djup puder som iaf jag var först i då =)) eller ner på andra sidan i lite mindre lutning men betdligt längre... (gäller att hålla koll på höjden så att man slipper knata uppåt igen för att man är under liften..)

Neranför hammaren finns endel skogsåkning som kan vara rätt ok, men bara en liten bit, för det blir för tätt snart.

det är även en bit ner i skogen ganska långt åt vänster som det finns en massa små dropps överallt och några större (max 4m)

Hemsedal är enligt mig ett rätt ok ställe om man ska ta en kompleterande weekend resa för att stilla suget och komma undan ganska billigt!

Hemsedal..
Parken er ikke ferdig enda. Var der i helgen, så alt pudder er oppkjørt...Vel - greie forhold, men endel stein, og som sagt lite usporet snø igjen.

Hemsedal..
Må absolutt komme mer snø før off-pist kjørigen skal bli bra igjen. Mye skader på brett og ski i helgen på grunn av stein. Parken i Trysil er uansett mye bedre enn den i Hemsedal, og den er mer ferdig.

Tillbaka
Topp