Hendryx idiosynaptic

soffiiaa

Ny medlem
Hendryx idiosynaptic
Hej, nån som vet om det är nån skillnad på årets och fjolårets Idiosynaptic?
Det står att längden är 1.85 på nån butik och 1.86 på nån.
Är det så eller har dom skrivit fel?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp