albinostman
Ny medlem
Henrik Harlaut - Fan edit
han är så tuuuung
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahahRailReppin sa:verkar som du är kär i honom med den där låten och allting..
Antmeister sa:sjukt passande låt =) Bästa editen jag sett med HH tror jag![]()
Hur menar du din lilla pannkaka?RailReppin sa:verkar som du är kär i honom med den där låten och allting..
Ironi, lilla gosse..Mangeeeee sa:Hur menar du din lilla pannkaka?RailReppin sa:verkar som du är kär i honom med den där låten och allting..
Verkar det som han är kär i Henrik pga ett låtval?
Du kanske är lite svartsjuk? :$
haha, retard!kumlinan sa:vad är syftet
palla va sån.. ha lite självförtroende! editen va siiick!PontusOlsson sa:WTF, Jens![]()
Fan va taskigt![]()
vart ska man annars få tag på klipp ? -.- och jag tror inte han bryr sig så mkt om han hittar filmer med sig själv.Borgajibbarn sa:den var brafast elakt mot hh att gör en edit som inte ens han har gjort...:P fast tänk när han går in på youtube å söker på hans namn... fullt med filmer där typ p12or har redigerat ihop:P desutom! (användna klipp!!!) det stör jag mig jävligt mkt på att klippen är använda i andra filmer :P
dumjävle självdu!Borgajibbarn sa:Av: simpyz | 2009-11-23 20:41 Citera
Borgajibbarn skrev:
den var brafast elakt mot hh att gör en edit som inte ens han har gjort...:P fast tänk när han går in på youtube å söker på hans namn... fullt med filmer där typ p12or har redigerat ihop:P desutom! (användna klipp!!!) det stör jag mig jävligt mkt på att klippen är använda i andra filmer :P
vart ska man annars få tag på klipp ? -.- och jag tror inte han bryr sig så mkt om han hittar filmer med sig själv.
Din mamma ja!!
ååååå och vem faaan bryr sig:P oojjj kul att titta på en film som finns tame faan i 100 andra filmer... dum jävel