Henrik Harlaut - guldpjäxan

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Stört bra åkning, har sett den minst 10 gånger nu! Men det var lite jobbigt med alla "gamla" ljud i bakgrunden, för jag antar att dom är från Wallisch film?

EricWibaeus sa:
Pinsamt om han inte vinner "Bästa Åkare"

Sjukt bra, mycke stil, mycke bra klipp, klockren musik.
Snacka om att bekräfta att han ÄR sveriges nästa stora stjärna. Ett faktum ni som inte gillar hans stil kommer att få leva med å förmodligen äta upp inom en inte allt för avlägsen framtid.
Go henkeboy
håller med hans så grymt mkt

riktigt bra... musiken är alltid en stark sida hos dig och det märks...
kvaliteten var ok men inte bäst men jag ska inte säga nått... :P
ajälvklart så är det alldrig fel på åkningen så det behöver man knappast gå in på,..
en klar 5 av 5 i betyg.

mycket snygg åkning men alla vet väl att låten är en remix:P av typ dj vlad och någon:P:P FINNS BARA PÅ LIMWIRE TYP!!

EricWibaeus sa:
Pinsamt om han inte vinner "Bästa Åkare"

Sjukt bra, mycke stil, mycke bra klipp, klockren musik.
Snacka om att bekräfta att han ÄR sveriges nästa stora stjärna. Ett faktum ni som inte gillar hans stil kommer att få leva med å förmodligen äta upp inom en inte allt för avlägsen framtid.
Go henkeboy
word på det^ vartenda ord är sant.

är inte du med i fler bidrag till guldpjäxan också henrik?
fast då med andra åkare i filmen förståss :)

edit: måste bara säga att studsmattefilmen under gjord av dig var riktigt fet den med ;D

Senast ändrad:
marer sa:
word på det^ vartenda ord är sant.

är inte du med i fler bidrag till guldpjäxan också henrik?
fast då med andra åkare i filmen förståss :)

edit: måste bara säga att studsmattefilmen under gjord av dig var riktigt fet den med ;D
yes he is

jag är med i Klas Rockbergs film, Fnc prod.'s film, splendid prod.'s film...:D

tack så mycket för alla bra comments..^^

Önskar att jag var också bodde 5 meter ifrån närmate funpark så jag kunde åka lika som hh kan. Jag kan vara glad om jag får två skidveckor om året :(

OT. Jävligt bra åkt, sjukt niiice steeze. Vart kan man se alla andra bidrag som du är med i?

den va fett najs. allt ser snyggt ut + att alltser ännu snyggare ut för att du är ganska kort.!!!! brea åkning!!!!!!!!!!!!!!!

ruskigt bra åkning! har förut inte tyckt att din stil varit ngt vidare, utan mer flaxig o inte så säker, men nu har jag ändrat uppfattning helt. sjukt stabil åkning, o riktigt snygg stil. landningen efter switch 10:an i början är ju såå sjukt clean. grymt!

mkt bra redigering dessutom.

keep it up !

Tillbaka
Topp