soja93
Medlem
High backs till Custom Detox
Tjena! Har ägt ett par Custom Detox bindningar från burton ett par år nu men inte haft en bräda att använda dem på tills jag köpte en inför denna säsong. Var och åkte förra veckan och då sprack hålet i hälkappan på högerfoten. Gubben på servicen gjorde en teporär fix med att borra ett nytt hål men även detta sprack. Jag mailade Burton när jag kom hem och fick som svar att dessa inte tillverkas längre.
Tänkte fråga om lite råd på forumet om det är möjligt att fixa? Nån kanske har en sådan liggande hemma som inte används och vill sälja för en slant? Eller en annan hälkappa från annat märke som skulle funka? Behöver inte vara en spektakulär lösning, bara något som gör resten av bindningen användbar.
Tack på förhand!!
Tänkte fråga om lite råd på forumet om det är möjligt att fixa? Nån kanske har en sådan liggande hemma som inte används och vill sälja för en slant? Eller en annan hälkappa från annat märke som skulle funka? Behöver inte vara en spektakulär lösning, bara något som gör resten av bindningen användbar.
Tack på förhand!!