Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
börjar bli lite uttjatatFluffsurfarn sa:goggles passar nog bättre till.
annars finns google här: www.google.com
de där goggelsarna är tjejgoggels så du vetthom8 sa:haha vafan, det som aron_ostman_SNS länkade tycker jag personligen inte skulle passa till grönbruna kläder, satsa på hjälm och GOGGLES, (goggles inte googles) i samma färg som kläderna. till exempel den här hjälmen och dom här glajerna ?
haha okej, tack. plockade bara första bästa som kunde tänkas passa färgmässigt.Jwalerius sa:de där goggelsarna är tjejgoggels så du vetthom8 sa:haha vafan, det som aron_ostman_SNS länkade tycker jag personligen inte skulle passa till grönbruna kläder, satsa på hjälm och GOGGLES, (goggles inte googles) i samma färg som kläderna. till exempel den här hjälmen och dom här glajerna ?
jo jag vet, men de måste ju lära sig.Stenman sa:börjar bli lite uttjatatFluffsurfarn sa:goggles passar nog bättre till.
annars finns google här: www.google.com
Det är ju jävla skitsnack om tjejsaker och killsaker. Passar det på dig så go for it. Varför bry sig om att dom är "tjejiga"?Jwalerius sa:de där goggelsarna är tjejgoggels så du vetthom8 sa:haha vafan, det som aron_ostman_SNS länkade tycker jag personligen inte skulle passa till grönbruna kläder, satsa på hjälm och GOGGLES, (goggles inte googles) i samma färg som kläderna. till exempel den här hjälmen och dom här glajerna ?