Hjälm med inbyggda hörlurar?!

JoWi

Ny medlem
Hej, jag har hört att Arnette har en hjälm med inbyggda hörlurar, nu undra jag vart man kan köpa den och hur mycket den kostar?!
Även om det finns någon annan tillverkare som har en liknande hjälm...

// Jocke

dom har en snygg hjälm på oneoff i sthlm med inbyggda hörlurar. finns i olika färger och kostar runt 800 har jag för mej ..

Vad blir nästa steg? Inbyggd radio? Kanske en inbyggd DV-spelare med bildskärm som man fäller ner framför ögonen för tråkiga stunder i liften? Fler förslag mottages tacksamt!

kolla på sveriges största överskotts butik utanför Partille (göteborg). Där köpte jag en grym en, krigsmakten (försvarsmakten) stridvagnshjälm från tidigt tidålder för 175kr. Läderhjälm med inbygda hörlurar. Dock var kabeln lite speciell för krigsmakten men det var bara att byta ut den till stereo plupp. Sen kan man hänga i parkerna med helt rätt attityd. Fungerar även om man kör nå räcke inne i city.
Jag rekomenderar starkt dessa.

Lite off ämnet kanske, men när använder ni hörlurarna när ni åker? Är lite nyfiken. Jag har åkt ett par gånger med musik och det är grymt skönt, men rent krasst så fungerar det ju varken när man åker pist eller offpist, om man inte åker på riktigt riktigt säkra områden som man känner utan och innan.

Bara undrar lite.

den du menar är antagligen arnette plug-in, den kostar 800 kr och sen får du köpa till nya öronlappar med inbyggda hörlurar för 250.. de hörlurarna passar också till flera andra hjälmar, typ burtons och sweet och alla av ungefär samma modell...

//Blom

Arnette har hjälm med det och det har giro också! riktigt fräcka.. Giro är nog lite dyrare dom ligger på 1300 ungefär men är gryymt snygga, lätt snyggaste hjälmarna på marknaden...

Inbyggda lurar, vilken revolutionerande uppfinning. Det måste vara det bästa som hänt sedan stavar med inbyggd termos.

HitMe

Mannen, Myten, Materialförvaltaren

Tillbaka
Topp